تماس مشکوک با مشترکین بدهکار همراه اول
نوشته شده توسط : اشنا66
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی GsmAria ، به تازگی تماس‌های مشكوكی از يك شماره 5 رقمی با برخی مشتركان تلفن همراه گرفته می شود كه به آنان برای پرداخت صورت‌حساب خود در يك بانك خاص توصيه می شود.

به نقل از فارس ، اخيراً تماس جديدی با برخی از مشتركان همراه اول از يك شماره 5 رقمی گرفته می شود كه حاوی متن ضبط شده‌ای با اين مضمون است: " مشترك گرامی پرداخت قبض تلفن همراه شما با تاخير همراه است، لطفا نسبت به پرداخت قبض خود به مبلغ .... ريال در بانك ....شعبه ....اقدام فرمائيد، در غير اين صورت تلفن شما قطع می شود ".
بنابراین گزارش ، چندی است مخابرات به منظور اطلاع رسانی در خصوص مبلغ ميان دوره كاركرد تلفن ثابت از "Announce " استفاده مي‌كند، به اين ترتيب كه تلفن مشترك تا زمان برنداشتن گوشي زنگ مي‌خورد.
هر چند تا به حال همراه اول چنين سرويسي نداشته اما اخيراً تماس‌هایي به اين طريق با تلفن همراه مشتركان گرفته می شود كه در ظاهر شبيه به سرويس اطلاع رساني مخابرات است.
در پيگيري فارس، علي حميدي، مدير كل امور مشتركان همراه اول با اظهار بي‌اطلاعي از راه‌اندازي چنين سرويسي، با بررسي‌ بيشتر در اين زمينه اطمينان داد اين تماس از جانب همراه اول نبوده است و اين اپراتور چنين سرويس ندارد.
همچنين در تماس با بانك نام برده شده، مسئولان اين بانك با اين پاسخ كه بانك اقدامي در زمينه نحوه مطالبات قبوض مشتركان انجام نمي‌دهد، و اطلاع رساني در زمينه پرداخت قبوض توسط اپراتور صورت مي‌گيرد تاكيد كردند: در بحث پرداخت قبوض تنها وظيفه بانك‌ها دريافت قبوض از مشتركان است و تنها پيامكي كه از سوي بانك‌ها ارسال می شود مربوط به قرعه‌كشي‌هاي بانك و مواردي از اين قبيل است.
همچنين در پيگيري اين شماره 5 رقمی از مركز 118، مشخصات اين شماره در سرور و نيز در سيستم billing مخابرات موجود نبود و مركز تماس مشتركان 09990 همراه اول نيز تاكيد كرد: همراه اول تا به حال سيستم پيغام "صوتي " نداشته و ندارد.منبع/gsmaria.com





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: